Support och vanliga frågor
Nedan hittar du svar på många av de frågor som vi får. Om du inte hittar svaret på din fråga eller ditt problem kan du även kontakta oss på support@kunskapsmediagroup.se.
Varför får jag inte någon e-post om att jag ska bekräfta min e-postadress?
Det finns några vanliga anledningar till att du inte får e-post från systemet. De vanligaste anledningarna är att:
- e-postadressen är felaktigt ifylld, t.ex. ett stavfel när du fyllt i formuläret,
- du sitter bakom en brandvägg som inte tillåter vår e-post att komma fram till dig,
- e-posten har hamnat i din skräppost.
Kontrollera gärna din skräppost först. Om du inte hittar någon e-post där; kontakta oss på support@kunskapsmediagroup.se så hjälper vi dig!
Hur länge måste jag vänta innan mitt hyrkonto blir godkänt?
När du har skickat in din ansökan går vi igenom den manuellt innan den godkänns. Det kan ta upp till två arbetsdagar, men ofta snabbare. Om det är helgdag eller kväll godkänns inga konton. Är det väldigt brådskande kan du kontakta vår support, eller ring oss på 08–545 634 60, under arbetstid, så hjälper vi dig!
Jag har glömt mitt lösenord!
Klicka på Logga in/Skapa konto uppe till höger. Under rubriken Logga in klickar du på texten där det står Glömt ditt lösenord? Fyll i den e-postadress som du angav när du ansökte om kontot. Om du har ett användarkonto hos oss under den e-postadressen, kommer du att få e-post från systemet som förklarar hur du går vidare.
Jag är inloggad men vill byta lösenord
När du är inloggad kan du gå in under Mitt konto högst uppe till höger. Klicka på fliken Kontoinformation till vänster och klicka i alternativet Byt lösenord. Då får du fram fler fält där du fyller i ditt nuvarande lösenord och sedan ditt nya lösenord. Klicka på Spara.
Varför kan jag inte visa filmen jag hyrt?
Kontrollera först att du är inloggad.
Är du inloggad och ändå inte kan titta på film, testa att använda en annan webbläsare.
Observera att om du har ett hyrkonto kan du inte titta på en film om du inte först hyr filmen.
Läs mer om hur du hyr film under Om tjänsten/Så hyr du film hos oss.
Har du fortfarande problem? Kontakta vår support på support@kunskapsmediagroup.se så hjälper vi dig!
Fler frågor eller tekniska problem?
Kontakta oss på support@kunskapsmediagroup.se.